Dryad Ikonen

(Observera att alla särskrivningar i detta inlägg är fullkomligt medvetna och gjorda av stilistiska skäl)
Efter trehundrafemtio rankade vinster med Night Elf på battle.net kan jag nu använda mig av dryad ikonen!
Det ger mig inga gräddfiler eller så, men alla som ser mig nu kan se att jag är en duktig warcraft_3-spelare.



Huntress ikonen: 25 vinster.
Druid of the Talon Ikonen: 150 vinster.
Dryad Ikonen: 350 vinster.
Keeper of the Grove ikonen: 750 vinster.
Warden ikonen: 1500 vinster.

Det finns värre ikoner att införskaffa men jag är nöjd med min dryad ikon, den är den snyggaste av alla ikonerna.

Dryader är coola, jag skulle kunna tänka mig att vara en dryard. Springa naken omkring i skogen med långt grönt hår och långa spetsiga öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0