Happy up here.

Idag var en otroligt rolig arbetsdag. Kanske ska jag, trots att jag är en teoretisk lagd person, bli målare.
Jag är så bra! Jag målar och spacklar som en kung, ni kan kalla mig spackelmästaren! Däremot ska man kunna tapetsera som målare, det verkar svårt men lite svårigheter har inte dödat mig ännu.

Jag borde jobba på mina sidesteps i karaten så att jag kan få 'Sidestep Simon' som nick istället för spackelmästaren, det låter lite tuffare liksom. Snurr-hoppsparken lärde jag mig i Fredags, den är jävligt svår men jag har kommit på att om jag gör några om dagen i vardagsrummet på min intet ont annande mamma (försiktigt) så kommer jag slutligen att bemästra den. Och nu för tiden kan jag även göra kullerbyttor för första gången i mitt liv, lättare än man tror (jag fuskar lite, att rulla över axeln är tuffare). Idag är allting verkligen helt awesome! Jag är awsome! Du är awesome! Det här är helt awesome:





Kommentarer
Postat av: Saddam

Hell yeah, låter kanon! läste lite fel; "intet ont ammande mamma" wtf! Men den idén lät också rätt trevlig, lite spänning i vardagen ^^

2009-12-10 @ 22:51:09
URL: http://www.lemonparty.org
Postat av: Ma

Hennes blogg heter www.sarahmcdade.blogg.se!!! Hualigen säger jag bara! Du skulle ha slagit till mig på armen eller dunkat mig i skallen i så fall!!! :o Jag brukar bugga till allt i stortsätt om det funkar xD

2009-12-11 @ 10:46:56
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0