Hotpants

Klädbutiker kan vara så tråkiga, särskilt när mamma tar fyra år på sig och jag 10 minuter. Men idag insåg jag att "man har inte roligare än man gör sig" även gäller klädbutiker.



Jevllar på ren göteborschka, vad awesome sånna där brallor är! Man blir slimmad och får +40 i smidighet, varför tränar vi inte karate i de här? Det var tur att min bror var med och kunde dokumentera denna händelse med sin kamera. Kanske borde jag köpa ett par någon dag. Tål att tänkas på. :P
På tal om karate så är jag numera inte gulbältare, jag har tagit det gröna bältet som framför allt är mycket snyggare än det gula fula.



By the way, nu har Amanda Bussell, kvinnan bakom serien Head Trip lyckats göra ännu en träffande twilight skildring! :D

Kommentarer
Postat av: Ma

Nice as! Du borde verkligen träna karate i sådana, du skulle bli en trendsättare för den manliga sporten xD

2009-12-19 @ 22:04:48
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Ma

Krantz: Hur skulle jag kunna veta att du missa dansbandskamps finalen!!! D: förlåt!!! Men jag tycket faktikst dom eller Date skulle vinna, så jag är jätte glad! Förlåt igen...jag är en hemsk vännina...

2009-12-20 @ 21:46:26
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0