Hårdrocks lärdom.

Igår/idag har jag lärt mig att man ska ha örproppar när man lyssnar på hårdrock live.
Jag hamnade precis vid en högtalare som var minst lika stor som mig själv. Idag har jag lätt tinitus i det vänstra örat.
Det går över har jag läst. Det är om man upprepar det flera gånger som tinitusen blir permanent.

Trots tinitusen har jag lyckats sträckläsa en bok idag. Och tränat. Och ätit kakor.

Saknar buggträningen.

Jobba som målare imorgon, inkomster.
Inkomster som jag kan använda till konsumption.
Konsumption ger andra människor inkomster så att de i sin tur kan konsumera.

Lucy Seven hette hårdrocksbandet jag var på.
De är riktigt bra och de finns på spotify.
"With lanterns lit" är bäst!
De förtjänar verkligen en större publik än 50 pers i en unken källare i Ljusdal.



Edit: Jag träffade en massa kändisar på Stadt, Emma (titta du blev till och med kursiverad) bland andra. :P
En kändis för mig är en person jag känner, alltså inte något mähä från Tv eller dylikt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hallåååååååååååå du träffa ju faktiskt MIGn där borsta!!!! Nu får du ta och göra en uppdatering Krantz!!!!

2009-12-07 @ 12:48:09
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Cattle

Okay. :P

2009-12-07 @ 18:54:31
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/
Postat av: Ma

Hahahaha thaaaank yooou Krantz!!! xD

2009-12-08 @ 11:26:48
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Ma

Det blir ingen dans för min del, ska vänta in date, titanix och andra bättre band,Shake verkade suga eum...kuk? Om man jag får lov att skriva sådant på din blogg?! xD Sen var det zlips och dom är inte bra utan hon den engelska sångaren, men om massor av veckor är det casanovas tror jag och då vill jag skit gärna gå!! Malin och Maggi med tror jag!!! Men det är ju i för sig i januari...men kom till stadt någon gång så kan jag ge ut den utlovade buggen jag dissa dig på förra helgen! xD Du typ försvann, du skulle ha knackat mig på ryggen eller letat reda på mig knäppis!!! Skit vad babbligt och meningslöst denna komentar blev xD Hoho jag måste nog sluta skriva nu tror jag hehe

2009-12-09 @ 10:31:44
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Adam

Tänkt dig för nu. Jag har varit på flera konsterer. Grejen är att på RockNight så är ljudet så jävla dåligt så man halvt dör när man står nära. Däremot så kan det säkert vara högre och man klarar sig rätt bra om ljudteamet har gjort sitt. Problemet med öronproppar är att all dist försvinner och allt mig en enda stor grötig bas.

2009-12-11 @ 21:02:34
URL: http://ihatewhitepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0