Tidsfördriv.

Jag har slösat bort flera timmar av mitt liv på den totalt meningslösa sidan bikten.nu.
Det var en bra sida en gång i tiden men nu för tiden är det mest bara crap som skrivs.
Tanken med sidan är att man ska skriva upp vad man ångrar och sedan kan andra
människor läsa det. Bland all skit och uppenbara lögner finns det guldkorn dock, det
är väll det som håller en kvar. Här följer några smakprov:

211312479
jag är ledsen för att jag bet av huvudet på min hamster jeorg och stekte det i currysås vad ska jag göra ? jag har inte råd med en ny hamster

837413636
Jag älskar att äta kattmat, och vet inte hur jag ska kunna sluta. och så har jag bitit en gubbe i handen. amen

149884115
Igår hade jag kolasås på mackan. Idag skäms jag. Är det något fel på mig?

383512216
Jag har visat lemonparty för mina polare, jag tror dom blev blinda. Förlåt :(

563852264
jag är en 15årig punkare som på min fritid i hemlighet spelar orgel med min senila farmor på hemmet.

737497228
D här e så sjukt men jag å min kille brukar ha pizzasex.. Han brukar ta med sig pizza från jobbet (han är pizzabagare) sen blir jag så kåt av lukten av inpyrd pizza så vi måste ha sex direkt.. Han klater in hela min kropp med pizzan, kebebkött, sallad å sås får jag över mej.. Sen slickar han upp det.. Det är vrkl gött! Testa du me.. Men pinsamt om man stinker pizza sen:p

338577645
En gång för inte så länge sen försökte jag och mina kompisar planka in på en klubb. Klubben ligger i anslutning till ett hotell. Vi åkte upp till översta vångingen för att sedan kunna ta hissen ner till klubben. Väl uppe på fjärde våningen blev jag jätte kissnödig. När jag var som kissigast sa min kompis att klubben inte skulle öppna förrän om en timme!! Vi började hysteriskt leta efter toaletter men hittade inga. Jag blev mer och mer kissnödig och tillslut var jag redo att gå ut via bandörren för att kissa på brandtrappan. Problemt var bara att den inte gick att öppna. Till slut började jag känna på fönstrena som alla var låsta utom ett. Jag drog ned byxorna och bad min kompis att hålla fast mig. Där satt jag med rumpan ut på fjärde våningen och kissade. Mina kompisar började höra röster från hotell rummet mittemot. Dem började hetsa mig så jag skulle kissa fortare. Jag tog i....jag tog i för mycket och jag började bajsa!!

 

127748758
i söndags när min kompis låg o sov så målade jag en Hitler-mustach på honom och ställde om hans klocka så han kom sent till jobbet. han han aldrig kolla sig i spegeln innann han åkte. Nu är han arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0