Just another manic Monday.

Jag åkte till Ljusdal idag, tog inte med mig någon nyckel så när jag kom hem med min nya mattebok så vart jag ståendes ute i kylan i några timmar. Spelade DS en stund men det var kallt så touchskärmen började fungera dåligt. "Då sätter jag mig och pluggar lite matte ute i kylan då". Tänkte jag men det var för kallt för att min kulspetspenna skulle vilja fungera. Jag började frysa så jag gick en lång skogspromenad. Produktiv dag...

Har ätit massor av pasta så att jag blir laddad inför dubbla träningspass ikväll.
Nu ska jag skriva Cv och skicka till rektorer så att de vet att jag kan tänka mig att lärarvikariera om någon blir sjuk.

Här är en bakgrundsbild som du kan använda för ett 'practical joke' mot någon:

Photobucket

^___^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0