Inspirerad.

Har suttit och tänkt mycket de senaste dagarna. Jag kom bland annat fram till att jag och mina vänner hittade på massor av roliga episka saker under gymnasietiden. Det är bara det att jag glömt det under det senaste årets brist av 'win'. Det finns de som säger att högskoletiden är den bästa men det har jag svårt att tänka mig, gymnasiet var verkligen roligt.

I år kan jag bara komma fram till två riktigt roliga upptåg vi gjort.
-Paintball, det var riktigt kul. Måste skramla ihop mer människor tills nästa gång. Vi var sex pers men man kan vara upp till 20 personer! Måste visserligen invänta varmare tider innan det kan ske.
-Ett Lan i slutet av sommaren, då vi bland annat bestämde oss för att jogga, ingen hade någon kondition men ingen ville ge sig heller. Tror alla var nära att dö av hög puls när tävlingen avslutades. Sedan skrev vi ett brev som aldrig skickades men som vi tänkte skicka till en slumpmässigt utvald skånsk bonde. I vanlig ordning så spelade vi CoD2 och då ska alla givetvis in i bunkern och kasta rökgranater.

Nåväl, nya äventyr väntar. Det borde bli dags för Lan snart, och Sandvikens äventyrsbad (fräta ur sig ögonen av den höga klorhalten) och Uppcon i April.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0