Lan-party

Woohoo! KLockan är snart åtta och ingen sömn ännu, lika bra att dygna. Ska bli intressant och se hur träningen ska gå ikväll. xD

Det har spelats mycket CoD, alla spelare har valt roliga namn såsom: Dolph Lundgren, Jesus, Gudrun Schyman, Rapeman, Judas o.s.v.

Det gick bäst för Gudrun som därför fick ta emot flest raseri/irritations-ramsor. Jag väljer att bara publicera några av de mildare utropen. Det är synd att man aldrig fotar det man gör på Lan men ikväll har jag blivit övertygad om att en ljudinspelning hade varit minst lika rolig.
"Gudrun ditt jävla lottobarn!!"
"Gudrun fucking Schyman dödade mig igen!"
"Fy fan vad feg du är Gudrun!"

Tre inklusive mig är vakna men en överväger att sova. Alla andra är lata och sover.
Min julmust är slut.
Jag behöver se de två senaste avsnitten av dansbandskampen. Det kanske jag gör snart.
Det är snö ute.

Vi gör alltid något väldigt annurlunda på våra lan som t.ex: äta råa purjolökar, baka och bjuda lärare på fika mitt i natten, hälla vitpeppar över rökande grannar, slå rekord i hur många som kan sova i samma säng, utslagstävling i jogging, vara med i deathgame, med mera.
Men detta Lan har ännu inte haft något episkt random upptåg. Det anser jag att vi måste ha. Jag ska lägga fram ett förslag på att alla spelar Rockband nakna, sedan filmar vi det, lägger på en lätt censurering och lägger upp det på youtube. Tveksamt om någon nappar på det men jag tycker det är en tuff idé.

Once I rose above the noise and confusion
Just to get a glimpse beyond this illusion.
I was soaring ever higher but I flew too high.

Though my eyes could see I still was a blind man
Though my mind could think I still was a mad man
I hear the voices when I'm dreaming
I can hear them say

Masquerading as a man with a reason
My charade is the event of the season
And if I claim to be a wise man, well
It surely means that I don't know

On a stormy sea of moving emotion
Tossed about I'm like a ship on the ocean
I set a course for winds of fortune
But I hear the voices say

Carry on, you will always remember
Carry on, nothing equals the splendor
Now your life's no longer empty
Surely heaven waits for you


Den låten känns djup, det är den förmodligen.. Jag kan inte avgöra det just nu men jag vet att jag brukar tycka det... Zzzzzzzz.. Att sova känns mer och mer hägrande för var minut som passerar.. =_+
Här om dagen drömde jag att jag hittade en stor samling pokémonkort och att jag dansade.. kanske ska jag ge upp som de andra? Nej nej nej. Dansbandskamp, ja.

</flumm>


Kommentarer
Postat av: Cattle

Noooooooooooo, jag somnade efter att jag sett dansbandskampen. Jag mår inge vidare nu. ):



Adam: "Krantz du ser ut som om du vaknat upp från koma".

2009-11-29 @ 11:27:57
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/
Postat av: Ma

Jag missa kampen med!!!! Måste in på svt play och se det jaow!!!! xD

2009-11-30 @ 10:16:01
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0