Perikles.

Klingar grekiskt tycker jag. Hur som helst så är de från och med igår mitt favoritdansband.
Lugna foxtrots och riktigt fartfyllda buggar. Ingen låt var sämre än bra. Riktigt många låtar var riktigt bra.
In the Jungle, Beds are burning, 80-tals medley, guardian angel, var ska vi sova inatt, m.fl.
Som grande finale blev det hårdrock, AcDc och lite annat. De var verkligen i toppform, tre bonuslåtar bjöd de på.
Mycket unga människor var det, bara två bufflande gubbar kunde jag se. Det är sånna här kvällar man lever för. :D

Oj oj oj, jag är fortfarande hög på dansruset jag fick igår.
Jag har åkt på en hel del danser själv sedan i sommras men den här gången är nog den enda gång jag kan säga att alla som inte följde med verkligen missade något. Enjoy your anxiety~


Nu är det dags för Pokémon! (I vanlig ordning är det inte jag som gjort bilden).


/Nyblivet Periklesfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0