Tuppens Danskrog.

Det var en mycket bra och mysig danslokal men det var hög medelålder på dansarna. Visst fanns det unga tjejer och killar men de flesta verkade vara där får att intaga alkohol vilket gjorde det lite lurigt att veta vilka man skulle bjuda upp. Det var en trevlig kväll i alla fall, det fanns trots allt några unga människor och att dansa med. Äldre tjejer är också roligt, förutom när de bara kunde den gamla buggen för du fungerar bara hållna vänstervändningar. S-:

Den enda stora besvikelsen var publiken på slutet. Det var jag och kanske 10 pers till som försökte klappa fram ett extranummer. Det räckte inte för att få höra "Inatt, Inatt" en gång till. ),:

Ska dela ut en minuspoäng för fyllan också, inte så kul när massor av fyllisar knuffas och är i vägen. Kanske borde de fundera på att byta namn till: "Tuppens Krog med dans".

Dragon Age: Origins har släppts, spelet har fått mycket bra kritik och det verkar helt awesome. Risken jag tar om jag införskaffar spelet är att mitt matteplugg läggs på is i en månad eller två.
På tal om spel så hittar jag inte min Zelda: Twilight Princess-skiva någonstans, jag som kände för att besegra den sista bossen (häftigaste bossstriden ever) igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0