Msnkulten som offrar getter.

Igår hade jag bestämt mig för att gå och lägga mig vid 22.00 snåret men det blev inte av. Jag satt och gjorde inget speciellt och väntade på att det skulle bli läggdags. Plötsligt när jag såg på klockan hade den blivit 00.30. What the fuck? Hur gick det till? Då vart jag lite förbannad på allt och var vaken en timma till bara för att.

Klockan var 10 på morgonen då jag steg upp. Ringde om praltikplats på Ica, gick inte så värst bra. Ska kila över med mitt Cv men jag tvivlar på att de vill ha mig. Har beställt en mattebok från bokhandeln i alla fall. Så nästa vecka kan jag fylla upp min tid med matteplugg.

Frågan är bara vad man ska plugga nästa höst, Kustbevakningen eller lärare, eller kanske något helt annat?
Kanske om jag hittar ett jobb kan jag arbeta ett år innan jag pluggar, då kanske jag inte behöver låna pengar och bli skyldig Csn hela livet. Ack, så svåra beslut...




Har ordnat något att göra imorgon i alla fall. För alla utomstående som läser detta så är vi ingen kult eller dylikt det här är humor på hög nivå, drog du inte på smilbanden när du läste det där så har du Svininfluensan, Aids eller Dålig humor.

Idag har jag även upptäckt den här låten: "Nada" by The Refreshments.
Det var allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Ma

Simon=nördig



Emma= Cool



Whahahah

2009-10-30 @ 18:21:26
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0