Mysteriet med byxorna.

Det här med sommar och vintertid är en väldigt bra uppfinning. Imorse kunde jag till exempel kliva upp 11.40 medan klockan i själva verket var 10.40. Jag kan inte påstå att jag kommer ihåg hur jävligt det var att förlora en timme när det blev sommartid för ett halvår sedan så någon egentlig nackdel finns i nuläget inte.

Tacofrukost!



Dessa byxor hittade jag i mitt rum igår när jag kom hem någon gång efter 3. Det är inte mina. Jag är lite fundersam på om någon av gårdagens dance-get-together-gäster tog av sig dem i mitt rum eller är det hela kanske en konspiration riggad av regeringen för att sätta dit mig för mordet på Olof Palme...

I helgen har jag dansat 2x7h ungefär, mina ben tyckte det var jobbigt men min hjärna säger mig att jag hade kul, särskilt awesome var Blenders 'Upp mot himmelen' för då ska man nämligen upp med en arm i luften när de sjunger 'Upp'. Släng er i väggen Muse. :P

Åh! På vägen hem igår lyssnade jag på Rolling Stones 'Beast of burden'. Mysig låt.
Tack och hej.

Edit:

Idag i Bollnäs.
Jag:   Oj då, jag har glömt att borsta av mina skor. De är alldeles vita sen igår, de är svarta egentligen.
Palm: Som Michael Jackson då.

Byxmysteriet är för övrigt löst. Det var mammas byxor som hamnat i min tvätthög och sedan ramlat ned från tvätthögen. Synd, jag hade hoppats på något mer spännande.

Min bror har gjort pepparkaksrulltårta med lingongräddsfyllning. Den ljuva smaken av pepparkaka, som är en av de bästa smakerna denna jord har att erbjuda, blandat med gräddens lena konstistens och lingonens syrlighet.. Mmmm.. det är verkligen Win x Win x Win.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

den låten är himla bra, kan jag säga! :D

2009-10-26 @ 14:36:54
URL: http://thedancingflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0