Shimatta!

Shimatta betyder å nej, fan också eller dylikt. Det är japanska.

Det var det ordet jag yttrade för mig själv när jag tittade på en kalender.
Jag ska iväg på Muse-konsert när det är dansmaran. ;_;
Det här låter förmodligen strange för alla Muse-fans ute i världen men jag är mer sugen på maran.
Deras nya platta saknar jättebra låtar, den har bara okay och bra låtar. Förmodligen kommer de spela mest låtar från nya plattan eftersom turnén är uppkallad efter plattans namn. Jag vill höra Starlight, Hysteria, Time is Running Out och alla andra gamla godingar. Undrar om man får biljetten såld på blocket eller ebay?

Insåg också att jag ska till Sthlm på en foxtrotkurs helgen därpå, anmälde mig till den kursen för flera månader sedan trots att det egentligen var fullt redan då. Men när jag skriver bra texter får jag en Karisma bonus på +800 så jag lyckades övertala dem att ta mig med. Att åka till Sthlm den helgen känns ganska ok. Det krockar inte med maran och jag behöver verkligen fixa till min foxtrot, den är hemsk enligt mig.

Nästa helg ska jag på karateläger i Sundsvall över Lördagen men jag hinner hem i tid till dansen på kvällen. :D
Kanske med knäckt näsa, blåöga och utmobbade muskler men det skola icke stoppa mig! Date spelar, de brukar spela A-ha's 'Take on Me' och 'Electric' med Melody club.

Ahh! Jag knarkar verkligen dans, men jag mår så jävla bra av det. Kondition och motorik ökas, man har roligt som få och kroppen producerar därav sitt inbyggda knark, Endorfiner. Ett hormon som utsöndras vid motion, förälskelse M.m.

Men frågan kvarstår, Vad ska göras den 24? Min beslutsångestsnivå ligger på Over 9000!!!
Nu ska jag öppna ett textdokument och trycka randomly på tangenter på mitt tangentbord tills den värsta frustrationen lagt sig. Sedan ska jag fatta ett rationellt beslut, det blir förmodligen maran, Stockholm två helger i rad känns lite mastigt...

7yaegoye8rgheiotbnsöodhbsiuhrthybdsuighnysilugnhxlfnhxfughlhxnfiglnhlxfiuthyoseuf9seifshgbuot9dpriog-
dfugrui8tgufi0o+¨rs0iuygheoupdi0råooivuryvgsue9hygftrsu7tfgisgrfisrgfygshftsrt12drfteygfhuijgjgirsjghh...

Kommentarer
Postat av: Maggio

Ska du dissa muse för dansmara? Är du `tokig simon?:O:O

2009-10-13 @ 10:18:33
Postat av: Cattle

Är du intresserad kan du få biljetten för 200 kronas.

Det gäller vem som än läser detta, först till kvarn.

Sittplats, Muse, hovet i Sthlm den 24/10.

Lämna en kommentar.

Fds (Fuck dis shit) I'm gonna dance~

2009-10-13 @ 12:23:04
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/
Postat av: Adam

Starlight, Hysteria, Time is Running Out finns alla med på deras setlist för denna turne. Liksom Knights of Cydonia, Stockholm Syndrome och låtar som är ännu äldre, Plug in Baby, Dead Star, feeling good etc. Säg att de spelar 18 låtar, 6 låtar från nya är rimligt.

2009-10-17 @ 21:28:26
URL: http://ihatewhitepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0