Snö

Idag satte jag mig i bilen som var täckt av snö. För att bli av med snön på sidorutorna så vevade jag ned dem.. Inte så genomtänkt. Det tjocka lagret slasksnö rasade in över mig. -_-'
Jag försökte kasta ut snön med händerna men snön blev till vatten i den varma bilen. Det enda någurlunda vattenabsorberande jag kunde hitta var cucumber våtservetter, for all skin types. Det luktade gott efteråt i alla fall. xD

Snö är bra när det inte är slaskigt, jag hoppas det blir lite kallare snart.
5 minusgrader brukar vara lagomt.

Snöbollskrig vill jag ha. Bara det kommer lite mera snö. Vem vill vara med?


På tal om ingenting:


Kommentarer
Postat av: グスタフ

Lol fail ^^. It's quite amusing when you initially think you're being clever but really you're just not thinking properly :P.



Also I approve of the picture :).

2009-10-23 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0