Vidya Gamez


Jag bara kände för att lägga upp en bild. Det blev den här.

Kommentarer
Postat av: Fredriko

Sant xD Fast om man är en laglig PC-spelare blir man ju konstant fucked in the ass. Å andra sidan, vem är laglig these days :P

2009-10-26 @ 17:18:18
Postat av: Cattle

Mmmm, köpte ett spel här om dagen men jag spelar det inte eftersom 'Games for Microsoft' gör det så besvärligt för mig med aktiveringar och koder hit och dit. Plus att jag måste ha skivan i datorn för att spela och, ska man spela flera måste alla ha en varsin kopia. /:



Betalar man för ett spel (oftast helt sinnesjukt dyrt) så får man lida för att tillverkarna vill sätta dit pirater. Laddar man ner ett spel (gratis) så har piraterna i 9 fall av 10 lyckats ta bort alla besvärligheter så pirater blir inte drabbade.



Och så undrar de varför folk laddar ned. :-S

2009-10-26 @ 18:51:21
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0