Dunderpatrull(en), Ninjaspark, Maskinoperatör.

Maskinoperatör kändes lite "oj, nu spelar jag samma sak om och om igen och slänger på random ljud-effekter". Det var väl okay förutom låten 'Binary Love' där samma text ältades om och om och om igen. "Ta slut låtjävel" tänkte jag i stort sett igenom hela.
Ninjaspark hade cool musik men det kändes inte som live, de hade en dator och ett keyboard som de knappt använde. Men deras frontfigur var duktig på att få igång publiken och det var bra musik trots att det inte var äkta live. De var mer än okay med andra ord.
Dunderpatrullen bjöd på massor av awsomeness! Framför allt 'Taekwondo Princess' vill jag höja till skyarna.

Mycket sur blev jag när arrangören(?) kastade ut en specialaffish till publiken. Jag menar, först kränger de lotter till allt och alla för att sedan inte lotta ut prylarna. Jag är fortfarande mycket sur över detta.


Jag vet att jag såg dig där i publiken, en annan deathgame-deltagare som är anmäld till den här omgången.
Om du av någon anledning hamnat på min blogg ska du veta att ditt låtsas-liv hängde på en skör tråd igår. Om jag bara hade fått tag på ett vapen *suck*...

Jag ska avsluta detta inlägg med att säga att denna japanska uppfinning verkar riktigt händig:

(Hur kan jag veta att det är japanskt? Jo det är en slutsats jag drar av de japanska tecken jag kan
identifiera).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0