Phone

Ikväll ringde telefonen, jag kände mig skojfrisk så jag svarade "Nilssons cykelverkstad". Vem det nu var lade på. Hoppas det inte var något viktigt. :P

Idag var jag i Hudik och köpte världens snyggaste skjorta. Jag såg även Jennifer och Josefin i förbifarten.

Av någon anledning gillar jag Owl City's 'Fireflies'.

Jag tycker för övrigt att Ronja ska komma hem från Norge. Bara 6 veckor kvar. ),;

Bitpop imorgon, känns bra men hur diggar man bitpop på konsert egentligen? Att headbanga och göra djävulstecken känns inte riktigt rätt så att säga. Sitta på en barstol och suga på en alkoholfridrink och röra huvudet rytmiskt kan väl knappast fungera heller. o,O


Kommentarer
Postat av: mA

Malin och jag har den perfekta dansen som vi övat in!!! Ska du ha skjortan på dig ikväll???

2010-02-05 @ 08:12:54
Postat av: Cattle

Lär mig!

Jag ska nog inte ha den, den känns inte så bitpop liksom.

2010-02-05 @ 15:07:22
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0