Avatar

Igår såg jag filmen Avatar på bio. Det var verkligen en tredubbel orgasm för ögat. Jäkligt snygg.
Bra story, lite onödiga clichér kanske. Men du borde se den. Jag belönar den 8/10 i betyg.
Lita på mig, jag har studerat film. (:

Rödbetschips var ett givet snacks till filmen. Mmm-Mmm-Mmm.

Nu sitter jag och pluggar psykologi. Det går långsamt, jag kan bli klar med A-kursen på 3 dagar
om jag bara tar mig i kragen. Men internet och datorspel tillför så mycket lockelser. :/

Jag sitter också och reflekterar över att jag ser helt okay ut när jag står upp men tjock när
jag sitter ned. Samtidigt överväger jag att hämta lite smarr eftersom jag ändå är duktig och tänker
träna ikväll.


Kommentarer
Postat av: mA

Klart du gillar avatar din lilla fantasy geek! xD

2010-01-28 @ 19:20:11
Postat av: PiLLe vOn SnoPP

Krantz!!!!!!!! vill du skjutsa mig ikväll till dansen ///Adam

2010-01-31 @ 15:35:38
Postat av: mA

haha vi satte samma poäng på filemn båda två! Och vi har nästan formulerat oss på samma sätt xD awesome!

2010-02-02 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0