Pepparkaka med Nutella

Förlåt mig skönhetsideal och hälsa ty jag har syndat.

Jag räknade kalorierna, ca: 30min jogging skulle radera energin
som min svaghet för kakor förvärvat mig.
Inte så farligt egentligen, men låt säga att jag inte ätit kakorna och
ändå sprungit i 30min, då hade jag gått 400 kalorier bakåt, då hade
jag blivit lättare och smalare.
Tänk om man gjorde det varje dag, låta bli onyttigheter och träna,
äta någurlunda nyttigt är väl en fördel kanske; då skulle man bli
slimmad ganska fort.

Det tål att tänkas på... Bita ihop en månad...
För mig är träningen inget problem, jag tränar i stort sett
1,5h om dagen, jag måste bara låta bli smarr (egenhändigt uppfunnet
ord, smarr är något som är smarrigt). Det är ta mig fan inte omöjligt.

Nu blev jag glad. :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är rätt lätt att skippa smarret också. :)

2010-01-13 @ 18:42:23
URL: http://supermalinbros.blogspot.com
Postat av: Ma

Säger du ja!

2010-01-13 @ 21:18:35
Postat av: Cattle

Malin: You have not felt the power of the dark side.. Eller nåt. xD

2010-01-14 @ 17:18:27
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0