Sushiafton

Mina goda vänner och danskamrater Malin, Lovisa och Emma har varit hos mig och ätit sushi.
Även om efterrätten chokladomelett (kladdkaka som gräddats för länge) inte vart så lyckad så blev
sushin oerhört bra.
Förutom att äta har vi spelat 'Hej Knekt', 'Svälta Varg' och TP (Malin fick inga tårtbitar).

Milda Meloner kan tydligen vara väldigt roligt.

Men nu till det viktigaste!
Rödbetschips.
Jag skriver det igen: Rödbetschips.
Försvinnande goda. Nu kan även potatishatare som jag avnjuta chips.
Oturligt nog så har jag förstått att de är dyra och kommer i små påsar.
Det innebär förmodligen att man inte äter lika mycket och ur ett hälso-
perspektiv är det riktigt nice.
Jag skriver det en sista gång: Rödbetschips. <3
Glöm inte det.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hur kan man glömma något som likanar grisöron Krantz? Hur? HUR?!

2010-01-27 @ 11:22:13
Postat av: maggio

Söt+salt+bränt. Inte gott.

2010-01-27 @ 14:42:39
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Cattle

Ni är korrupterade av de onda potatischipsens negativa inflytande. :P

2010-01-28 @ 12:38:16
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0