The truth is:

Jag sade aldrig upp mig. Jag är fortfarande anställd.
Jag har kommit på att det är mer strategiskt att leave(a)
efter min veckas semester i mars då jag åker till
Kanarieöarna.

Nackdelen med den planen är att jag måste jobba April
och kanske även Maj ut innan jag blir fri.
Men det kanske är lika bra, mitt kontrakt gäller till Maj.
Om jag helt enkelt tackar nej till ett nytt ett-års-kontrakt
så har jag inte sagt upp mig per se.

Förövrigt har jag kommit på att jag kanske vill bli helikopterpilot.
Jag har laddat ner några simulatorer och ska investera i en
joystick (joystick som förövrigt är det coolaste innuendot på
mannens könsorgan) och se hur jag tycker att det är att flyga.

Ska också passa på att rekommendera detta!  <----- Detta!
En underhållande tecknad kortfilm som, förutom att underhålla även
utbildar i ekonomisk teori och historia. Den är riktad till amerikaner
men filmens essens gäller även oss i Europa. Enjoy~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du är/var i Skottland. Hoppas det var var kul.

Gillar att du låter en mer avancerad form av datorspel avgöra din framtid. :p



Ps. Efter att ha spelet Harvest Moon ville jag bli bonde. Konstigt nog har jag aldrig velat bli rörmokare.

2011-01-30 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0