Våldtagen i halsen.

Har haft flera blogginlägg författade i skallen men
det har inte blivit av att jag har skrivit ned dem
här. Så där gick du miste om något men du kan ju
trösta dig med att det inte var ditt fel. (-:

Imorse var jag hungrig när jag vaknade. Jag tänkte
att jag skulle stoppa i mig något lätt innan jag åkte på
jobbet. Det fanns inte så mycket hemma men müslin
såg tilltalande ut. Problemet med müsli är att om man
ska borsta tänderna direkt efter man har ätit det så
är det så mycket müsli i tänderna att man måste borsta
tänderna i 5 minuter för att få bort all shit innan man kan
börja borsta dem på allvar.
Jag hade förstås lösningen på detta problem!
Kasta müslin långt bak i munnen och svälj. På så sätt
kommer den aldrig i kontakt med tänderna. Nackdelen
upptäckte jag inte många hundradelar efter jag hade svalt.
Müsli är hårt och vasst om man inte tuggat det och dränkt
in det i saliv, min hals har varit öm hela dagen och det har
gjort ont att svälja. Läxan är lärd: Müsli is some hardcore shit yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0